Rotary Maarssen ondersteunt stichting met je hart

Published by websitercmaarssen on

In januari 2012 maakt fotografe Babs van Geel een documentaire over eenzaamheid bij ouderen. Hierbij kwam ze in contact met de oudere dame Greet. Een vrouw met een zwakke gezondheid waardoor ze weinig buiten komt. Ze was volledig afhankelijk van anderen maar wil niet steeds om hulp hoeven vragen. Ze zat daarom hele dagen binnen wat te puzzelen en detectives te kijken. Naar een verjaardagsfeestje keek ze 2 maanden uit omdat ze dan tenminste weer de deur uit kwam.

Hiermee geconfronteerd is Babs een stichting begonnen om deze ouderen weer onder de mensen te brengen. Dit gebeurt in samenwerking met restaurants: Uit eten gaan staat voor genieten, plezier, samenzijn met vrienden, familie en bekenden.

Met trots overhandigen we een cheque van € 1.500,– om dit initiatief te ondersteunen.

Categories: Geen categorie